سرگرم باشی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      روش درست کردن ساندویچ مغز

      ساندویچ مغز یک ساندویچ لذیذ و خوشمزه و البته پر کالری برای علاقمندان به کله پاچه است. ساندویچ مغز را بسته به میل و ذائقه‌ی خودتان می‌توانید با مغز گوسفند یا گوساله تهیه و نوش جان کنید. همچنین می‌توانید مقداری گوشت زبان یا بناگوش را به آن اضافه کنید تا لذیذتر شود. در ادامه طرز تهیه ساندویچ مغز را ببینید.


      نویسنده : علی حاتمی
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 13:33
      بازدید : 280

      نقش کربوهیدرات در بدن

      قندها مهمترین و ارزان ترین منبع انرژی اند. ۹۰  درصد انرژی کشورهای فقیر و ۵۰ درصد انرژی کشورهای غنی از منابع مواد قندی تأمین می شود.۵۰ تا ۷۰ درصد کالری مورد نیاز روزانه از خوردن مواد قندی تأمین می شود.

      اگر ورزشکار هستید یا بدنسازی را با هدف افزایش قدرت و عضله سازی دنبال می‌کنید، پس مسلماً به کربوهیدرات نیاز خواهید داشت.
      در افراد چاق، توانایی بدن برای جذب صحیح مواد غذایی نسبتا پایین است. کربوهیدراتی که این افراد می خورند، معمولا بیشتر به شکل چربی ذخیره می‌شود.


      نویسنده : علی حاتمی
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 13:32
      بازدید : 347

      نارنگی

      نارنگی از خانواده مرکبات و یکی از پرطرفدارترین اعضای این خانواده است که اولین بار در جنوب شرقی آسیا تولید شده است. این میوه، کوچک‌تر از پرتقال است و پوست آن به راحتی با دست کنده می‌شود. شاید همین خاصیت از بیشمار خواص نارنگی، دلیل علاقه زیاد مردم به این میوه باشد. طعم آن مانند پرتقال ترش و اسیدی است و خوردن این میوه، آرامش خوبی به افراد می‌دهد. نارنگی می‌تواند در وعده‌های غذایی به‌ صورت سالاد، دسر و مربا و همچنین در بعضی غذاهای اصلی به کار گرفته شود. یکی از خواص نارنگی که در همه مرکبات مشترک است، ویتامین c و خاصیت آنتی اکسیدانی این میوه است.


      نویسنده : علی حاتمی
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 13:31
      بازدید : 259

      جذب ثروت با 6 قانون طلایی

      این سؤال برای بیشتر افراد پیش می آید که کی قرار است من میلیونر شوم؟ برای جذب ثروت 6 قانون طلایی وجود دارد که به هر کسی کمک می کند ثروت را به دست آورد. با یوکن همراه باشید.

      یکی از مشتریانم می گفت: "من در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمدم که همه چیز به سختی به دست می آمد. وقتی توانستم هزینه‌های مدرسه‌ی کسب و کارم را بپردازم، همسر سابقم مرا از خانه بیرون کرد. آخرین سرمایه گذاری پرریسکی که انجام دادم، با شکست مواجه شد و مجبور شدم برای تأمین هزینه‌های مدرسه‌ی فرزندم خانه‌ی ساحلی‌ام را بفروشم. پس چه زمانی قرار است اتفاق خوبی در زندگی‌ام رخ دهد؟ کی قرار است من میلیونر شوم؟"


      نویسنده : علی حاتمی
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 13:30
      بازدید : 351

      صفحات وب